20 november 2012

Litt julestemning

Det går veldig fort mot jul nå - bare 1  måned igjen! Panikk? Neida, det er ingen fare enda. Selv om jeg har mye som skal gjøres så er denne førjulstiden en koselig tid synes jeg.
Pynten er en del av julen, og her har det allerede flyttet inn en liten gjeng juleblomster  med farger og duft...

Her finns Höststjärna (rosa julestjerne), Amaryllis og Hyacint.
 
 
Har du begynt å forberede julen?
Med disse utviklende juleblomster ønsker jeg deg en riktig fin dag!
Nå må jeg komme meg til jobben. Vi ses! :-)
 


2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke begynt helt enda, men det er rett rundt hjørne. Rosa julestjerne var veldig fint!!! Må titte etter det i morgen! Ha en fin kveld:-)

    SvaraRadera
  2. Det er så koselig å pynte til jul. Jeg har også tatt inn noen juleblomster!

    Kjempe flott julerose. Det er en må ha plante til jul!

    Klem vivi

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...