4 mars 2012

Vinnarna är...

Då var det dags att presentera vinnarna i min lilla utlottning!
Ja, vinnarna... Jag har ett tröstpris också. :)
Tusen tack till alla som ville vara med, och varmt välkommen till nya följare!

Det blev hela 68 lotter, och jag tog hjälp av "Random Org." (men fick inte till att länka.)



Vinnaren av plåthjärtat, dekorbandet och pärlorna blev...

lott nr. 3  Maria med bloggen "Marias hörna - njut av livet" 


Tröstpriset - miniservetter med Orkidèer - gick till...

lott nr. 51  Bente med bloggen "Loftkroken"

Stort GRATTIS till er båda!
Skriv ett mail till mig med era adresser, så kommer vinsterna på posten.  mandelhjarta(at)gmail(dot)com. (Fyll i symbolen istället för bokstäverna, så blir det rätt.)
Och ni som inte vann denna gång...  Det kommer nog flera utlottningar framöver! ;)

Ha en fortsatt fin söndag!


9 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige veinnerne:))

    SvaraRadera
  2. Gratulerer så mye til vinnerne!

    SvaraRadera
  3. Gratulerer så masse til de heldige vinnerne!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Kristin

    SvaraRadera
  4. Ååå tuuusen takk :))
    Jeg ble kjempeglad :)
    Sender deg adressen min på mail :)

    Klem Bente

    SvaraRadera
  5. Nämen.....jag vann. Gud så glad jag blir. Tack söta för en jättefin utlottning. Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Så gøy du vil med på min giveaway.
    Lykke til:)
    Ha en flott uke.
    Hjerteklem Anne Lise

    SvaraRadera
  7. Gratulerer til de heldige vinnerene:))

    SvaraRadera
  8. Gratulerer til de heldige vinnerne :)
    God søndag til deg!
    Klem

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...