1 oktober 2012

Boklotteriets vinnere!

Da har tiden kommet for å avsløre hvem som vant i mitt lille boklotteri.
Disse 3 har vunnet hver sin bok:



Therese med bloggen "Sockenvägens söta" vant boken "Iakttagelserna".

Rigmor med bloggen "Krepsemors hage" vant boken "Maske for maske".

Vivan med bloggen "Vform" vant boken "Mitt liv med George".

Gratulerer!
Morsomt at det ble en vinner fra Sverige, Norge og Finland. ;))  Send meg en mail (finns under min profil) med adresse, så poster jeg premiene så snart jeg kan.
Besøk gjerne disse fine bloggene - alltid kul med nye blogger!

Ønsker alle som titter innom en fin høstdag tross regn og rusk! :)

2 kommentarer:

  1. HEJ!
    TUSEN TACK ... vad glad jag blir :O)
    Längesedan jag vann något nu!!
    Böcker är alltid bra att ha till hands i långa höstkvällar!
    Skickar adressen :)
    Roligt att du vill delta i mitt lotteri, Lycka till!
    / Vivan

    SvaraRadera
  2. OJ OJ OJ så GLAD jag blir, du gör verkligen min dag! Så skoj, och ett stort tack till dig <3
    Har varit ute på lunchen på långpromenad i förhoppning om att fånga hösten, men näe, lyckades långt i från så bra som dig... Alltid så njutbart att se dina foton! Massor av kramar från en glad vinnare som inte får mailen att fungera så
    här kommer adressen:

    Therese Bjärstig
    Sockenvägen 10
    917 31 Dorotea

    Än en gång - TACK! <3

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...