31 oktober 2013

Vinnerlykke

Jeg har vært så heldig å vunnet to give aways i det siste. :)
Det virker som jeg slipper å kjede meg framover...

Tusen takk til Anne med bloggen Frøken Fargerik!
En herlig pakke med supermykt garn og inspirerende strikkebok.
Og jeg får endelig smake Pukka-te! *blunkesmil*
Detaljer.


Boken "Du forsvinner".
 
Stort takk til Bea med bloggen Bea`s bokhylle!
Den danske forfatteren Christian Jungersen har skrevet en bok om hjernesvulst (hjärntumör), og hvordan det påvirker ekteskapet og familielivet. Den virker gripende og tankevekkende.
 
Det er en hverdagsglede å få personlig post, og spesielt pakker er gøy å få! Tusen takk!
Ønsker deg som er innom en fin dag. Det er en grå og regntung torsdag hos meg, men jeg har fri i dag og skal kose meg inne med diverse gjøremål.
 
 

7 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært da. Koselig med pakke i posten.
    Te, strikkeroppskrifter, garn og ei god bok.
    Ja det må vel være flotte høstgaver.
    Ønsker deg ei velsignet god helg :)

    SvaraRadera
  2. Koselig med garn og strikketøy nå på høsten. Heldig du var som vant giveaway :) Takk for koselig kommentar hos meg. Jeg var tidligere "skaperglede", men har gjort om bloggen min. Anita

    SvaraRadera
  3. Så heldig du har vært! Ikke dårlig å vinne på to give away :)
    Jeg strikker jeg også, og det er koselig å holde på med nå når det er mørkt om kvelden.
    Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  4. Tack för din kommentar hos mig, du har rätt, minnena har man alltid kvar...
    Och GRATTIS till dina fina vinster, nu har du sysselsättning för ett tag, hoppas få se vd du gör med garnet! Ha nu en fin kväll, å en bra allhelgona <3 KRAM

    SvaraRadera
  5. Heldiggrisen deg! Tenk å vinne to give-aways. Kos deg med garn, te og bøker. Tusen takk for hyggelig kommentarer hos meg. Gjorde meg glad.

    SvaraRadera
  6. Gratulerer med fine gåver som gir deg gode stunder på kvar sin måte.
    Ser du har hatt ein fin hausttur i Noreg, og takk for fine ord i innlegget under.
    Klem frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  7. Gratulere!
    Ikkje så ofte ein får ordentleg post no for tida.

    Fin ny veke :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...