9 januari 2011

Frøken Frost

Mitt bidrag til fotokonkurransen "Frøken Frost 2011" er bildet "Frøken Sukkersøt". Det er Anne med bloggen Moseplassen som arrangerer.


Bildet er tatt en av de første frostmorgnene.
Det er første året Hortensian blomstrer i friluft, etter at jeg plantet den ut.
Nå fikk den også "sukrede" kanter denne morgen. Søtt!
Vinteren har meldt sin ankomst i min hage.
Snart forsvinner fargene mer og mer, og alt blir hvitt og kaldt.
Fryser den?

Oppdatering 23/1: Jeg kom til finalen, men jeg vant ikke. Men det var morro å være med!

2 kommentarer:

  1. Virkelig vakkert :)
    Og veldig hyggelig at du og din diamantkledde hortensia vil være med på konkurranse!

    SvaraRadera
  2. Vilken utsökt närbild på din hortensia. En sådan skir skönhet!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...