26 juni 2013

Vinnerlykke :)

Jeg har hatt flaks i det siste når det gjelder å vinne i give aways. Så hyggelig! :)
Fine lyseblå premier:


2 store herlige grytelapper i hvitt og lyseblått. Merket er Nyblom Kollèn, og jeg vant disse hos Maj med bloggen Maj`s nya värld.


Pappkrus og pappsugerør pluss en hjerte-eggformer. (Har aldri prøvd det før, så det blir spennende.) Alt dette kommer fra Festfabrikken, og jeg vant dette hos Heidi med bloggen Hvite blonder og myke karameller.
Tusen takk til dere begge! Jeg har mye hvitt og blått på kjøkkenet så det passer perfekt.

Det er oppmuntrende å få pakker i postkassa når man er sjuk... Veldig dårlig timing med forkjølelse og feber i ferien!! Men det er visst noe som går. Håper det går fort over.
Nå skal jeg ta en stor kopp te og krype opp i sofan med en bok...


Håper din dag har vært frisk og strålende! ;) Her siler regnet - helt ok når man må være inne. Dessuten blir det så grønt og frodig ute. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...