28 februari 2014

Vinnerlykke! =)

Igår fikk jeg post fra Norge - 2 pakker til og med! Det er alltid koselig å få post! Før hadde jeg mange brevvenner, men nå for tiden er det mer sjeldent med personlig post. Denne gangen har jeg vært så heldig å vunnet give aways hos to bloggere.  :)

Herlige hjertegrytekluter som Signe (Signes sammensurium) har laget. Og en orange/hvit emaljeskål i retromønster.
Tusen takk!


Marit (Marit`s hagekos) har vært generøs og delt med seg av frø fra egen hage. Det skal bli spennende å se om det blir liv av disse frøene!
Tusen takk!

Da ønsker jeg dere alle en riktig fin fredag! :)
Min fridag inneholder både lesing og rydding idag.

Må jo ha litt balanse! ;))

11 kommentarer:

  1. Åååå! Så heldig du var! Deltok i begge de give-awayene jeg også - nydelige premier! gratulerer til deg!

    SvaraRadera
  2. Hei.
    Ja noen ganger er en under en vinnerlykke stjerne, så fine grytekluter.
    Lykke til med frøene og ha en strålende helg.

    Klem fra Marit.

    SvaraRadera
  3. Kjempeflotte ting du har fått!

    God helg klem

    SvaraRadera
  4. Så koselig da. Alltid spennende med pakke i posten.
    Tror aldri jeg blir for gammel til å glede meg over det , hehe
    Kjempefine grytekluter. Og blomsterfrø er jo spennende å se om en får til.
    Ønsker deg ei velsignet god helg :)

    SvaraRadera
  5. Gratulerer med vinnerlykken. Flotte premier :)

    SvaraRadera
  6. Gratulerer..så fine premier:)
    Ønsker en fin kveld:)

    SvaraRadera
  7. Så fina grytlappar.. man borde virka såna då man har garn i massor.Frö va också bra att få..ha de bra!

    SvaraRadera
  8. tjoho du vann huvudvinsten..sänd mej din adress på chvorgren@netikka.fi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul! :)) Tack så mycket!
      (Skickar en mail bums..)

      Radera
  9. Nu har jag sänt iväg det..men i all brådska före jag åkte in till stan..så glömde jag skriva ett litet TACK kort..brukar ju göra så..men jag får säga tack här..för att du ville va med o tävla.!

    SvaraRadera
  10. Å så gøy, gratulerer :)
    Så nydelige grytekluter, de ble jeg nesten forelska i :) Stilig bolle også!
    Og så gøy å få frø sånn, blir spennende å se nå!

    Kos deg masse! Håper du har sol hos deg også og ønsker deg ide vår dager <3 klem

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...