24 november 2014

Vinneren er...

Ja, nå har jeg trukket en vinner av pocketboken "Sarahs nyckel". Det var visst ingen stor begeistring for å delta, og jeg regner med at kanskje mange har lest den. Men det var 2 personer som deltok og det ble 4 lodd i potten/skåla.


Gratulerer til Sigrid med bloggen Refleksjon på livsvegen!  Ta gjerne turen innom henne, der vil du finne kloke ord og flotte bilder!  :)
Sigrid, vil du sende meg din adresse via mail, så kommer en pakke i posten om ikke så lenge.

Ønsker dere alle en fin mandag!  :)

10 kommentarer:

  1. Tenk at jeg hadde gått glipp av denne ...
    Men gratulerer til heldig vinner !

    Ønskervdeg en fin dag og en god ny uke.
    Klem Anne

    SvaraRadera
  2. Ja denne gikk jeg også glipp av. Jaja slik kan det gå.
    Ikke alltid en rekker innom alle blogginnleggene.
    Gratulerer til Sigrid.
    Ha ei velsignet god uke :)

    SvaraRadera
  3. Gratulerer til vinneren. fin giveaway. Jeg så denne, men har lest boka, så derfor ble jeg ikke med. Ha en fin mandag!

    SvaraRadera
  4. Åh! Så kjekt! Då har eg anna lesestoff til Jul enn Rettleiingspensum.
    Ikkje så mange give away eg blir med på. Men allikevel har eg vunne to gongar på kort tid.
    Sende deg adr litt seinare.

    Klem :-D

    SvaraRadera
  5. Gratulerer til vinneren!
    Så synd det ble liten oppslutning av give away...
    Den er jo populær så sikkert mange som har lest den.
    Ønsker deg en fin advent-helg:)

    SvaraRadera
  6. Koselig bok, heldig er vinneren av den flotte boken og de koselige tingene.
    Kos deg masse med advent :) klem

    SvaraRadera
  7. HEI IGJEN!
    NO ER PAKKEN KOME FRAM.
    TUSEN TAKK! OG TAKK FOR DEN VESLE EKSTRA GÅVA OGSÅ.
    BLIR GODT Å HA DEN TIL KAFFIEN NÅR EG SKAL STARTE PÅ BOKA ;-)

    FORTSATT FLOTT ADVENTSTID!!

    KLEM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra! Håper du kan kose deg med pakka.
      Ha en trivelig førjulstid!
      *Desemberklem*

      Radera
  8. Hello
    Thank you for putting my Giveaway on your side bar and also for joining my blog.
    I am now following you too.
    I love reading as well.

    Would you please consider putting a "Google Translate" gadget on your blog, then anyone with a different language can read your blog?!

    I am in New Zealand and I do not understand Norwegian or Swedish - SORRY!!!

    Hugs
    Shane
    http://roseslaceandbrocante.blogspot.co.nz/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Shane, for reminding me of the translate gadget.
      And welcome as a follower of my blog! :)

      Radera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...