29 mars 2015

En smakebit på søndag - "Mitt liv som gift"

Mari med bloggen flukten fra virkeligheten utmanar varje söndag att vi delar med oss en smakbit från det vi läser just nu. (Men jag är fortfarande i Linda Olssons bok.) Idag har jag och mannen lyssnat till den nya ljudboken Mitt liv som gift, via Storytel

Författare: Anna Mannheimer
Uppläsare: Anna Mannheimer
Utgiven: Mars 2015
Tid: 3 tim. och 3 min.

Anna Mannheimer (svensk journalist, programledare och underhållare) har varit gift med Peter Apelgren (svensk komiker och radioprofil) i 10 år. Här bjuder hon generöst på scener ur sitt äktenskap.

Smakbiten idag blir provlyssningen av ljudboken. Klicka bara på bilden så kommer du till Storytels sida. Här finns mer info om handlingen också.

Hon bjuder verkligen på sig själv och parets privatliv. Underhållande, humoristisk, roligt, igenkännande och en gnutta eftertänksamhet.
Har man hört henne i radio känner man igen hennes röst, och den passar så väl i detta format också. Hon skulle kunna läsa fler ljudböcker!
Totalbetyg: 4 av 5 hjärtan.


Här hittar du flera smakbitar och kanske nya bloggare!

9 kommentarer:

  1. Flott og annerledes smakebit :) God søndag, hilsen Anette :)

    www.anettesbokboble.com

    SvaraRadera
  2. Ska nog ta och lyssna på den också

    SvaraRadera
  3. Tack för smakebiten! Och ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. ja, nog låter det som Anna Mannheimer! Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar Anna Mannheimer. Och hennes man också. Jag vet inte om jag vågar föreställa mig hur de har det hemma :)

    SvaraRadera
  6. Er innom for å ynskje deg
    god påske.
    Klem frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  7. Låter intressant. Jag gillar Anna Mannheimer!

    SvaraRadera
  8. Det låter som ett trevligt boktips. Jag lyssnar mycket på ljudböcker (förutom att läsa eböcker), så detta tips tar jag tacksamt emot. :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...