12 mars 2015

Vinst och födelsedag

Jag har haft tur och vunnit i en tävling i bloggen En slags verklighet. Igår hämtade jag paketet... Titta vilka fina saker! Sponsrade av Pysselgumman.

Stor väska i bambu från Cozy room
nyckelring uggla med bling från Miss Etoile och 
kaffemugg i bambu med lock och hållare i silikon från Nordal.
Stort tack!


Idag är det min dag. Min födelsedag. Litt speciell känsla att fylla 40, men ingen kris - ännu. ;)
Eftersom jag är gräsänka denna veckan och hade ledig dag, blev jag bjuden på god lunch och shopping med dom bästa svärföräldrarna. Dom bor en timmes biltur borta, och spenderade dagen med mig. Så trevligt! Dagen har varit super med strålande sol, bar mark och vårkänsla. Mer firande blir det senare i vår.

Denna läckra bukett med olika tulpaner och ranunklar fick jag av jobbet.

Hoppas din dag har varit bra, med eller utan sol!  :)





6 kommentarer:

  1. Gratulere med dagen !
    Du er jo berre ungdommen :)
    Flott gåve du har fått, passa bra det til dagen din.

    Fin kveld frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis, 40 är väl ingenting att fylla. Du är ju nästan tonåring.
    Mia

    SvaraRadera
  3. Grattis på 40-årsdagen och till vinsten.
    Underbar blombukett.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hei! Gratulerer med dagen! Selvfølgelig vinner man en fin gave. Du har jo, bursdag. Nydelig bukett.
    God natt! Anne

    SvaraRadera
  5. Gratulerer så mye med gårsdagen.
    Og som vinner av disse flotte tingene.
    Likte veldig godt alt sommen, men veska var jo midt i blinken.
    For en nydelig bukett. De tulipanene var bare så skjønne.
    Ønsker deg ei velsignet god helg :)

    SvaraRadera
  6. Hej! Och GRATTIS i efterskott <3 Vilka fina vinster du vunnit! Det verkar som om solen lyser på dig och du har medvind ;-D Och helt rätt, vårblommor får man aldrig nog av, men jag har tjuvstartat, även påskduken är nu framme till barnens och min förtjusning! *ler* Ha en underbar fredag och trevlig helg! KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...